Aku nak…

Posted: January 18, 2016 in ABSARIA

Salam absarians,moga sihat sokmo. Monolog diri bicara perihal kemahuan hati mencari ruang menyempurnakan diri dan dilihat gah di mata insani tak pernah berhenti. Kata ringkas ‘aku nak..itu dan ini’ sentiasa bermain di bibir  melafaz kehendak naluri . ‘ aku nak…’ Tak menjadi falasi namun ia sentiasa dibiar sepi dan bernoktah tanpa kerahan keringat mentafsir mimpi.

‘Aku nak…itu dan ini’ hanya diluah kemudian disimpan bila kaki tak menyentuh bumi tangan pula tak sampai menggapai apa yang diimpi sehingga kekal ia menjadi igauan ngeri hingga diri tak sanggup dilamun mimpi lagi dan lagi.

‘Aku nak…’ Tak pernah x nak…yang aku x nak adalah menjadikan ‘aku nak..’ menjadi realiti yang diamati dan dihela nafas panjang tanda berpuas hati setelah kedarat diperah sepenuh hati sehingga ia bukan lagi fantasi.

Leave a Reply

