Hanya Di Mercu…

Posted: November 8, 2008 in ABSARIA

Hanya Di Mercu

Mimpi dan harapan cecita yang tinggi…menjulang…

Tak pernah terluahkan hanyalah di hati tersimpan,…terpendam,

keterbatasan diriku menjadi penghalangan,

sampai bila Aku bertanya sampai bila,Ku harus mencuba,

Bila lagi desak hatiku , bila lagi ,

Aku harus berani .

Laluku bangkit ,tegak berdiri,

mengatur langkahku,terus mendaki,

cita citaku ….

Di Mercu.

Mimpi dan harapan bagaikan duri yang mencengkam…Ooooo,

Segannya kubiar Cecita dihati,

tersimpan,terpendam…

keterbatasan tak wajar menjadi penghalang…

sampai bila Aku bertanya ,sampai bila….

KU harus mencuba,

Bila lagi desak hatiku bila lagi,

Aku harus berani…

Laluku bangkit tegak berdiri,

mengatur langkahku terus mendaki,

cita citaku,

Di Mercu…

Aku mencari kekuatan, dalam kelemahan…

Aku temui kejayaan dalam kebranian.

.Sarat dengan kata kata motivasi dan sesuai dengan iramanya yang tenang.Nyanyian Ayu ,One In A milion…Ayuh sama sama hayatinya dan sebatikan dalam diri. ‘Aku Temui Kejayan Dalam Keberanian’….-Speak The Truth-

Comments
  1. ziera says:

    yupp..
    speak d truth..
    hehhee

Leave a Reply

