Baru bangkit dari lena…

Posted: November 5, 2008 in ABSARIA

Salam buat rakan rakan yang telah lama ku tinggalkan ,hahaha,maaflah,beberapa minggu kebelakangan ini agak penuh dengan kekalutan.Walaubagaimana pun ,yang dah lepas biarkan berlalu pergi.Satu kebangkitan lebih baik daripada sepuluh kejatuhan ( nak cover la ) Hmmm,setelah sekian lama menyepi,saya sedar telah banyak isu yang menarik tak berkesempatan saya bincang dengan kalian.Bermula dari isu ketua hakim yang baru hinggalah isu pembentangan bajet semlam .Walaubagaiman pun,saya tidak berhajat untuk bincangkan nya sekarang kerana entry ini umpama muqaddimah pada janji saya yang lepas.Saya telah berjanji pada kalian bagi entry yang ke hadapan kita akan sama sama bincang perihal isu isu perundangan yang berlaku luar dan dalam negara,termasuklah undang undang kampus mahupun istitusi kecil yang lain.Justeru saya mengharapkan respon dari sahabat sekalian untuk kita kembali serius bincangkan perihal perundangan ini bagi melihat apakah situasinya bertambah baik atau sebaliknya. Saya mengalu alukan pandangan mahupun kritikan sepanjang penulisan ini keran saya percaya,perbincangan seperti ini akan bertambah menarik dengan pandangan pandangan bernas kalian. Namun sekiranya saya telah melampaui batasan ,tegurlah saya.Niat dihati cuba untuk membincangkan isu ini agar menjadi pengetahuan bersama.Setakat itu saya kira.kita jumpa di entry seterusnya.

– Speak The Truth-

ju1

Leave a Reply

