Hari-hari yang biasa…

Posted: July 10, 2008 in ABSARIA

salam rakan rakan sekalian…bagi post kali ini ,saya suka untuk berkongsi tentang apa yang selalu bermain di hati dan kotak fikiran…’hari-hari yang biasa…’ sebenarnya ia terdetik setiap kali ingin mulakan penulisan entry dalam blog ini.”Emmm,apa yang aku mau tulis ek?”…jawapannya…huh,hanya aktiviti yang sama setiap hati.Benar,hanya mengulangi ruti yang sama.Tiada yang luar biasanya,tiada istimewanya hari hari yang dilalui.Bangun,solat,ke kuliah,balik dan tidor semula…Hanya picisan picisan yang mewarnainya;mesyuarat dengan dekan,jumpa ustaz bincang masalah diri,jumpa kawan kawan sembang dan ke kedai beli barang yang tak berapa perlu.Huhuhu.agak membosanka bukan?…Maka,terfikir juga untuk merancang suatu yang luar biasa dari rutin harian,namun tetap menjalankan rutin yang wajib.Nak buat apa yek?…Anda ada idea tak? boleh tolong saya?…mungkin itu yang perlu saya tanyakan pada kawan kawan…kata seorang pensyarah saya,”When we do something out of our routine,our brain will actively workand it will refresh your mind…” yup,i agree with her,sebab saya ada terbaca satu artikel tapi tak berapa ingat apa tajuknya,cuma ianya sama dengan kenyataan beliau.Oklah,i try to think it first ,apa kelainan yang cuba saya bawa dan forsure i’ll share it with u….c u soon.Bye

Comments
  1. nurZ says:

    hari2 yang biasa pun pasti ade kelainan…cuma kena cari jer…msti jumpa ^^,

Leave a Reply

